editor magazine lah pulak =.="

Assalamualaikum...
okay, okay and im not okay...
lalalala then dlm kesengalan ni tbe2 aku terjmpe satu website nie
mcm best tp rpe2nye perghhh mmg best :)



dkat website ni kan, kita blh berangan jd editor
muahahah wlaupun auta semata2..
tp bestla. dpt mencungkit bakat yg mmg xde
kite dpt create fashion kite sndiri
ala mcm nk buat magazine tuh..mcm editor magazine la :)
x caya???
okay tgk ni, beberapa hasil sentuhan aku yg mmg x mnjadi
bhahaha cubit cket >.<

aku nme kan ni
pinky in the dress
muahaha skema tak?
sepak cket :P

ni pulak stars in myself
bhahah tatau mne aku dpt idea
hentam sajelah labu :)

ouppssss ni bkn design aku
ececettt design konon
haktuiihhh, nk penampar??
ni spe pnye design nth tp lawa
blhla tp x selawa aku pnye,kn??
:P

aku pling ske yg ni
*sleepy in the room*
tatau npe tp aku ske
msti nk wt jgk kn?
hahah mmg boleh blah
ngeeeee~
alololololo menanges mak jemah sebelah rumah
okay klu nk jd editor cm aku (kononnye la kn)
blablablablablaaa bg jela kn, ni nk membebel plk
okay fine !
tekan ni sini  ckettt , tekan cket je tau :P
until then,
wassalam...

No comments:

Post a Comment