costing didahulukan kfc diutamakan,ahahah cliche

Assalamualaikum....

Huhh, you know what...today is the day that i supposed to be with my friend for our reunion..BUT last minute cancel pulak... ehh memang tornado lah aku kan..tapi takpe, maybe next time...okay,semester break is around the corner and i can't wait anymore...ahaha even though gap utk last paper aku rasakan dah macam cuti sem...haiiyooooo tyra, costing weyhh !!! carry mark pun aku tau, acano? tapi tawakal jela, redha dan pasrah atas ketentuanNya (errkk ayat sedapkan hati, kononnye lah kan =,=")
itu satu cerita, ni cerita yang lain pulak...okay, nampak tak logo yang kat bawah ni?

a bit blurring, mmg pung...sajer jer letak gambar yg blurr

yer, abang yang pakai baju warna hijau tahi kambing tuh, yer anda betul !!! big applause for you, jjjaan... tadaaaa its logo KFC,  okay batak sekejap.....  cuti sem aku kerja kat situ balik..yela kan,tanpa aku siapalah KFC..cehh mintak penampo sekarang...wahhh bertambah kelemakan lah aku ni..menghadap cheezy wedges, my favorite pulak tuh...TETAPI tuan puteri nurul athirah binti mohd rizan yang comel, paper costing kena lah focus dulu yer sebelum kau berangan kerja Kfc la pela , okay ? haaa nak tau satu lagi cerita tak? tak nak tau, pergi main kat belakang pokok pisang tu yer.........alahaiii be continue la...   ehehhh






until then.
wassalam..

No comments:

Post a Comment