Dear kawan ~~

Assalamualaikum....

Dear "kawan",

Awak nak tau tak, dulu kan masa saya mula-mula kenal awak kan, saya hormat sangat dekat awak tau...tapi makin lama kenal awak, rasa hormat tuh tiba2 hilang macam tuh jer..saya tak tahu ape sebab yang rasa hormat saya tuh tiba2 hilang macam tuh jer...mungkin sebab masa mula2 saya kenal awak awak bukan diri awak kowt..lepas lama2 kenal awak, saya dapat tahu dan saya dapat kenal siapa diri awak yang sebenarnya...awak macam bangga sangat bila orang puji awak tuh cantik...yerrr memang saya akui awak tuh cantik tapi kan elok kalau kita sebagai manusia, kita merendah diri...itu kan yang diajar oleh Nabi kita kan?? maaflah, saya bukan nak bajet baik or nak bajet alim.... tapi kenapa awak dah berubah?? saya lebih suka berkawan dengan awak yang "hodoh"... saya tau saya ni bukannya seorang yang perfect tapi saya nak kawan dengan awak yang dulu bukan awak yang ujub.....


                                                                                                                      From,
                                                                                                        Kawan yang ambik berat  :))





until then,
wassalam  :)
                                                                                                                                               

No comments:

Post a Comment